Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2011 20:00 - ЕВРОВИЗИЯ 2011. Посредствените песни Vol.1 (или кой друг няма да спечели конкурса)
Автор: bezdelnik Категория: Музика   
Прочетен: 2065 Коментари: 2 Гласове:
0



 Това, мило другарче, са песните, които не са съвсем лоши, но на които нещо много сериозно им куца, за да представят страните си достойно на тазгодишния конкурс за песен на ЕВРОВИЗИЯ. Пусни си песничките, но имай предвид, че може да те отегчат до такаwa степен, че да си пуснеш някой турски сериал да те поразведри. Cheers!

АЛБАНИЯ. http://www.youtube.com/watch?v=BVd0rMyUTU8 (на албански) http://www.youtube.com/watch?v=0bpOngv520I (на английски)

Албания има добра традиция в песенния конкурс на Евровизия. Песните, които изпращат са много често повече от добри. Интересно е, че последните три години на националния конкурс песента е представена на албански и после е преведена на английски. Миналата година песента на Юлиана Паша беше една от моите фаворитки. Очаквах хубава песен и тази година. В интерес на истината песента не е съвсем лоша, но е страшно хаотична и лично на мен ми звучи някак недовършена и не ошлайфана… Дори английския вариант не е особено добър. За това – 4 точки (мисля обаче, че заради голямата албанска диаспора из Европа, песента ще стигне финала…)

ЛИТВА.  http://www.youtube.com/watch?v=DcR7EJseA7M

Литва, казвал съм го и преди и пак ще го повторя, са експериментаторите на конкурса Евровизия. Таз година сме свидетели на поредния експеримент – балада, смесица от английски и френски, хубав, леко писклив вокал, но абсолютно постна мелодия, изкуствена драма, тривиален текст… Нищо особено. Песента е търпима, но определено не е запомняща се. Другите три Прибалтийки са се справили много по-добре този път… 4 точки

УКРАЙНА. http://www.youtube.com/watch?v=IR16x6zN_14

Украинците, след като спечелиха конкурса за песен на Евровизия, го удариха през просото. От тогава не са предложили на критичните европейски музико-слушачи (да не пиша меломани, че ми звучи ТКЗС-арски) нищо кой знае какво. Тази година пеят за някакъв ангел (украинският ми не е много добър, ама аз не чух ни веднъж думата „ангел” в текста. Ти?). Балада с привкус на елда и други не по-малко безвкусни компоненти. Изключително скучна песен, не съвсем лош вокал, но нищо повече. Посредствено до немай-къде. 4 точки (даже и те са им много)

ХЪРВАТСКА. http://www.youtube.com/watch?v=apQIa2hh-1w&feature=related на хърватски, после стана на http://www.youtube.com/watch?v=rCCdqKkBODU (Break a leg -  на чист български – „Потроши си ногата”)

Хърватите бяха пратили миналата година много силна и стойностна песен, която бе един от двата мои фаворита (заедно с Финландия), които не успяха да се класират за финала, което беше повече от жалко. Тази година песента е комерсиален евро-поп. След като се преведе на английски, песента се поизкачи в класациите на букмейкърите, но за мен си остана същата скучновата песновка, която забравяш след точно една песен време. Лично аз не мисля, че Break a leg ще се класира на финала. Ако се, би било много странно, при положение, че „Лако е све” не можа да го направи миналата година. 4 точки

КИПЪР.   http://www.youtube.com/watch?v=yWNu4VhzKfE

Кипърците нищо не могат да направят последните години в конкурса. Тази година са с рок-балада (?!) на гръцки. Аплодирам ги за това, че пеят на родния си език, но са далеч от последната кипърска песен, предложена за Евровизия, която ми хареса – тази на Евдокия Кади, преди кой знае колко години. Дори и с братското рамо на гърците, не мисля, че тази псевдо-драматична песен ще се класира за финал. 4 точки (заради добри вокал и гръцкия текст)

ПОРТУГАЛИЯ. http://www.youtube.com/watch?v=Sook531Z4Mc

Португалия пуска от време на време хубави неща за Евровизия. Няколко песни, от изминалите години, на португалски са ми правили хубава впечатление. Този път са отново с песен на родния си език и аз мисля, че е приятна песничката. Не е нищо особено, няма никакъв синхрон в изпълнението, но има лековат рефрен, хубава хвърковата мелодийка и букмейкърите са единодушни, че това е песента, която ще се закотви без никакво съмнение на последното място. Аз бих закотвил там Ирландия или Гърция, но и на Португалия няма много да се противя. 4 точки от мен




Гласувай:
0



1. lisichka - ЧЕДЕНЦЕ, НЕ МОЖЕШ ДА МИ ОТВЛЕЧЕШ ...
26.03.2011 20:25
ЧЕДЕНЦЕ, НЕ МОЖЕШ ДА МИ ОТВЛЕЧЕШ ВНИМАНИЕТО С ТВОЯТА ЕВРОВИЗИЯ...
ЩЕ ПРАТИМ КАТАФАЛКАТА ДА ПРИБЕРЕ МЪРШАТА СЛЕД КОНКУРСА
цитирай
2. bezdelnik - Лисичке, не знам дали те разбрах ...
26.03.2011 20:49
Лисичке,
не знам дали те разбрах правилно, но май не си фенка на конкурса, а?
Мършата коя е? И коя страна представлява в Дюселдорф? :Р
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezdelnik
Категория: Други
Прочетен: 225898
Постинги: 101
Коментари: 453
Гласове: 375
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930