Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2010 17:53 - ЕВРОВИЗИЯ 2010. Б Ъ Л Г А Р И Я
Автор: bezdelnik Категория: Музика   
Прочетен: 1769 Коментари: 8 Гласове:
2

Последна промяна: 03.05.2010 21:30


http://www.youtube.com/watch?v=0B1whPvUZRU (официален клип)

Миро ще ни представя на Еворвизия тази година. Песента е „Ангел си ти”. Новият регламент за селекция на наша песен за конкурса и самият избор минаха без особени сътресения, авторската песен на Миро спечели. Сега, какво се случва от тук насетне? Ми уж Миро трябваше да я представя тук-таме. Не знам какво е направил – не съм чул. По принцип Гърция и Кипър дават най-много точки на милата ни родина, защото там има много наши сънародници, които гласуват. Оказва се, че и гърците и кипърците и те гласуват за нас. Миро не знам дали е бил там, но ако не е – срамота. Добрата реклама му е майката, след като нямаме сателити като Русия и Сърбия.

За самата песен – бърза, без етно и без английски. Хм, какво ли ще направи? Ми според букмейкърите, по-скоро България ще достигне жизнения стандарт на Норвегия, отколкото песента на Миро да спечели конкурса. Не са големи и изгледите да стигнем и до финал.

Лично на мен песента ми харесва донякъде. След миналогодишната излагация, каквото и да бяхме пратили, щеше да е по-добре.

Ще ни бъде трудно да постигнем каквото и да е, но поне ще се представим достойно тоя път. Миро пее добре на сцена, има контакт с публиката и умее да „прави шоу”. Каквото и да стане – няма да ме е срам, като ме попита някой коя песен сме изпратили и как сме се представили на песенния конкурс тази година. Надявам се нещата да се подредят добре за нас и да влезем поне на финала. Ей така – за самочувствие. А догодина, някой български композитор ще си седна на задника, ще изгледа финалите от последните 5 издания, ще си запише рецептата за успех и ще сътвори песента, която ще донесе приза в София. Пък после Бойко Борисов и Фандъкова да му мислят в коя зала ще се проведе финалът на Песенния конкурс на Евровизия в България….





Тагове:   евровизия,


Гласувай:
2



1. анонимен - Безкрайно ми е безинтересно...
02.05.2010 23:35
...българското участие тази година. И като песен, и като певец, и като промоция. Брутално се натрапва усещането, че всички които участват в БГ песента за Осло, живеят с някакви дълбоко вкоренени стереотипи за Евровизия, и то с остарели стереотипи. Конкурсът се променя и пак няма да се усетят откъде им е дошло. И накрая пак ще излезе виновна политиката...
Радвам се само за това, че пратихме най-доброто и най-актуалното от поп-сцената си - за да се види, че и в най-доброто си сме за никъде, и въобще че има нещо сбъркано в концепцията на начина, по който участваме.
цитирай
2. bezdelnik - А как трябва да участваме? Къде са ...
03.05.2010 21:32
А как трябва да участваме?
Къде са чалгарите?
Къде е Лили Иванова:))))
Не, наистина, какво трябва да направим?
Аз вече нямам идеи....
цитирай
3. анонимен - Аз отдавна съм го измислил...
03.05.2010 22:24
...решението е изцяло чужд екип. Чужд певец, чужд композитор, чужд стилист, чужд хореограф - абе ффсичко. :)) У нас като са некадърни, в чужбина има по-кадърни.
И въобще не е никакъв проблем това - вече много държави масово се представят от чужденци. Само тази година шведските композиции са 9!! Рибак е белорусин. Азербайджан стигна трето място с Араш, който не е никакъв азер. И т.н., и т.н. При нас просто е някакъв комплекс и срам, иначе досега да бяхме си наели чуждия екип, както повечето правят, и да си бяхме решили проблема. А то дори няма нужда ние да наемаме, има разни чужди творци, които обикалят от държава на държава и сами се натискат да участват - даже и ще си платят ако трябва. :)
цитирай
4. bezdelnik - Ми тва никога няма да стане. Ние сме ...
04.05.2010 19:49
Ми тва никога няма да стане. Ние сме прекалени националисти и имаме много високо мнение за себе си. Ще си се излагаме дълггггооооо....
цитирай
5. анонимен - Ами...
04.05.2010 21:08
По-скоро ще се оттеглим след някоя и друга година (особено след смяната на ръководството на БНТ) и ще обвиним естествено политическия вот и другите лоши държави...........
цитирай
6. urielblanchard - Пак доникъде не я докарахме
08.05.2010 10:04
Мдам, единственото "свястно" нещо за участието ни на Евросеирия е определено Мирчо. Но песента му е просто много под качеството, което по принцип е правил. Но така става като оставиш публика да ти избира песента за конкурс. Нещо май не се е напънал достатъчно или му е било все тая. Песента му след първото слушане е опрделено скучна, в клипа той прилича на надрусан евангелист ходещ през най-яката си халюцка. Ще перефразирам един надпис над портата на едно готино място. "О, Миро, ти който влизаш през портите на Евровизия, надежда всяка да спечелиш тука остави."
цитирай
7. bezdelnik - You can say that again, mister :)
09.05.2010 21:36
You can say that again, mister :)
цитирай
8. palmetto - Отдавна не бях влизала в блога ти. . . ...
13.05.2010 20:50
Отдавна не бях влизала в блога ти ... и като видях този системен подход в анализа ти за Евровизия - направо ме доядя, че не се занимаваш с анализ на финансовите пазари :)))) Или може би си заложил някой лев за първите 3-ма ? :))) Иначе голяма слабост са ми коментатори като горните ... Казват на Слави - Славчо, на Миро - Мирчо, на Бойко Борисов - Бат Бойко ....
цитирай
9. bezdelnik - :D:D:D:D:D Е, аз съм изкуствовед ...
16.05.2010 18:44
:D:D:D:D:D
Е, аз съм изкуствовед все пак :)
Най-близката ми приятелка е финансист и с малко въображение тя ме виждала като статистик. Евровизия ми е голяма краста.
Добре дошла отново в моето малко спретнато виртуално пространство :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezdelnik
Категория: Други
Прочетен: 225857
Постинги: 101
Коментари: 453
Гласове: 375
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930