Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2010 10:55 - ЕВРОВИЗИЯ 2010. ПЕСНИ С РЕАЛНИ ШАНСОВЕ ЗА ПОБЕДА. ИСЛАНДИЯ
Автор: bezdelnik Категория: Музика   
Прочетен: 1252 Коментари: 4 Гласове:
0



http://www.youtube.com/watch?v=w6dpooV4tlQ&playnext_from=TL&videos=9jxUCVFtTgQ

Исландците са царе не евро-поп-а и това не е тайна за никого. Последните години представянето им в Песенния конкурс на Евровизия е много силно, с много стойностни песни, като последната от тях се класира на второ място в Москва, точно след балорусина-норвежец Рибак. Тази година, ако има безспорен денс хит сред песните, то това е Исландия. Тази песен има добър коефициент, поставен от букмейкърите, но не е достатъчно висок за победата. Въпреки това, изпълнението на живо е много силно, вокала е много добър. Това е песента пряк конкурент на нашата „Ангел си ти”. И двете парчета залагат на танцувалната формула с много бийт и лек рефрен. Трябва да си признаем, че исландката е с едни големи гърди пред наш Миро, в пряк и преносен смисъл.

Тази песен има “that special something, something that I can’t explain”, което може да я направи любима на зрителите  баш на самия финал и може да ги накара да гласуват за нея. Исландия има добро име сред познавачите на конкурса и добро лоби сред скандинавските страни, Великобритания и Ирландия. Тя е един от моите лични фаворити и я виждам много високо в крайното подреждане.

12 точки от мен. А от теб?




Гласувай:
0



1. анонимен - Not a chance in hell!!
18.04.2010 12:43
Това е гей-химнът на годината. Тези шлагерни денс-химни вече не вървят на Евровизия от няколко години насам. Ще обере гласовете на гейовете и толкова.
Според мен дори няма да е на финал, но и да се промъкне, ще завърши на последните места. Ще видиш. ;)
цитирай
2. bezdelnik - Хахахахаха! Ми не знам, може и ...
18.04.2010 14:42
Хахахахаха!
Ми не знам, може и така да е. Ми какво да кажем за нашата песновка тогава?!?! Аз все си мислех, че ние ще се целим в гейовете. Какво ще стане, ако тая мощна исландска кака ни ги отмъкне?!? :D :))))
цитирай
3. анонимен - Ще ни ги отмъкне, за жалост
18.04.2010 20:01
Гейовете са влюбени в Харел (Израел) тази година, Миро малко остава на заден план. А и песента не е типичен шлагер.
цитирай
4. bezdelnik - :)))
19.04.2010 13:06
Ужас! Ми на какво разчитаме тогава?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezdelnik
Категория: Други
Прочетен: 225597
Постинги: 101
Коментари: 453
Гласове: 375
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930