Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2009 00:29 - Откровенията на една Ролка Тоалетна Хартия
Автор: bezdelnik Категория: Изкуство   
Прочетен: 936 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.11.2009 05:26


"Аз не съм нещастница. Не. Но не съм и щастлива. Чувал си, че има мръсни професии, но т"ва мойто даже не може да се каже, че е професия. Това си е чиста саможертва. Когато седиш на порцелановия трон и се... освобождаваш от ненужния ти товар със или без усилие, аз седя до теб. Без противогаз. Седя си аз, а ти ме гледаш с жадни очи, готов да ме разкъсаш. Аз, нося мека и розова, напоена с аромат на праскова рокля, която е сложена там, ти да я употребиш. Аз съм прелестна, но на теб хич и не ти пука.
В един момент, аз оставам гола и това освен мой резил, е твоя трагедия. Виждам сълзи в очите ти, а аз съм гола и тръпна в очакване. Ти ме вземаш в ръце и о!, виждаш моя позор - аз съм обезчестена. Да, не съм девствена. Захвърляш ме с отвръщение и търсиш с очи следващата. Политам в коша за отпадъци и оставам сама с мислите си.
Едно време бях кръшна топола. Съсякоха ме. Погинах. Склопих дълги клепки и когато се събудих, вместо в рая, бях в завода за хартия. "Ще да стана луксозна хатия за банкноти!"-помислих си, но не би. Намотаха ме на ролка и ме запратиха в твоята толаетна. Специално за теб. Винаги до теб. 4 пласта, ароматизирана. Какво ли не видях в банята ти! Какво ли не преживях!
Загубих надежда. Виждах душата си да полита в сифона на тоалетната чиния... Тогава, чух кутията от пастата за зъби и опаковката от сапуна да мечтаят за нов живот, след рециклиране. Размечтах се и аз! Но, мен няма да ме рециклират. Някой не рециклира употребена тоалетна хартия.
Сега лежа на някакво бунище - не мога дори да се разложа, аз съм с подобрения - ще изкарам стотоци години. Хубаво поне, че паднах по гръб, та поне гледам небето денем...
Лайнян живот е моя. Буквално. Дано ти да си по-добре. Ако не си, не се притеснявай - не си единствения..."



Тагове:   хартия,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bezdelnik
Категория: Други
Прочетен: 225397
Постинги: 101
Коментари: 453
Гласове: 375
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031