Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2009 16:26 - За безделниците и Свинския грип
Автор: bezdelnik Категория: Изкуство   
Прочетен: 1987 Коментари: 6 Гласове:
1



Ние безделниците сме крехка порода хора. Ние сме като оная безбожно скъпо китка, която баба ти гледа в саксия близо до прозореца и която цъфти веднъж-дваж на 100 години. Ние сме в Червената книга. Нас в резервати ни пазят в цивилизованите страни. Но на кой му пука, питам аз?
Седя си аз близо до прозореца зает да не правя нищо и ето брат ми се прибира в къщи с нова приятелка - болестотворна-бактерия-вирус травстит, изкихан от някоя блатна вещица със свинско родословие. Ми аз нямам имунитет бе! За мен тоя вирус си е атомна електорцентрала без оловен кожух, готова да гръмне. Не, не ми е смешно.
Ако ме тръшне свинския грип, ще да трябвя по лекраи да ходя, а там, пред вратата на джи-пи-то, чака конвой вирусоразпръсквачи. Даже може някоя грипозна гугутка да е клекнала пред вартата. И всички искат да си говорим на опашката. Обикновено за ланския сняг или за ланския грип, за бат Бойко и кака Сийка, дето не била от тия... И кихат ли кихат, кашлят, разпръскат кой каквото си има и му е в повече... Не искам да ставам инкубатор и на техните вируси-но кой ме пита?!?!
Дано не ме хване. Ако ме хване, аз, да ти кажа, вярвам в хомеопатията. Пия хомапатични всякакви. Хубаво, че съм мъж на 26 години , а не жена, че тогава щях да съм чиста хомеопатка. Сега съм само хипохиндрик.(Единствената дума, която звучи по-хубаво от хипохондрих е хистерезисна крива.)
Но да се върнем на грипа. Аз ваксини не си слагам. И с ваксинирани контактувам само по Скайпа или Скупе-то (както ти харесва повече). Седя си в къщи, където е моята крепост в най-восоката кула. Не пускам никой и не излизам. Пуснал съм само кестенявите букли през терасата, та някой физически здрав да издрапа до горе, та да си поконтактуваме. В стерилна среда.
И сега с тоя вирус, дето брат ми го донесе, си е опит за превземание на крепоста ми отвътре. Не е честно.
Дано не ме хване, че няма да преживея да умра като куче от болест, кръстена на нечистоплътни (макар и вкусни) животни...



Тагове:   грип,   болест,   свински грип,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - споко
18.11.2009 16:30
прекарах го и той мене :)
яко ме тръшна
ама на фона на свинщината навсякъде какво друго ни приляга :))

цитирай
2. bezdelnik - :)
18.11.2009 16:34
ах, свинщината навсякъде...правя се , че не я забелязвам. Но тя мен-да :Р
цитирай
3. allbi - ами
18.11.2009 16:40
не стой близо до прозореца :))
или пусни щорите и бездействай на спокойствие ;)
цитирай
4. bezdelnik - :))
18.11.2009 16:43
ама аз точно т'ва правя, ама на - носят ми ги вирусите вкъщи...
цитирай
5. allbi - и на мен така :)
18.11.2009 16:45
няма пълно щастие да знаеш
какво казва дявола по въпроса ?
няма ли да се включи в борбата с вируса :)
цитирай
6. bezdelnik - хаха
18.11.2009 17:07
Той подозира конспирация в случая :DDD
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezdelnik
Категория: Други
Прочетен: 225402
Постинги: 101
Коментари: 453
Гласове: 375
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031