Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2011 22:02 - ЕВРОВИЗИЯ 2011. ЛИЧНИ ФАВОРИТИ.
Автор: bezdelnik Категория: Музика   
Прочетен: 1186 Коментари: 0 Гласове:
0



 ФИНЛАНДИЯ. http://www.youtube.com/watch?v=BmEa6rkItGY

Финландия вече е печелила конкурса за песен на Евровизия. Тази година се представят с балада, която според буки-тата няма да спечели. На мен обаче ми харесва. Напомня ми на песента на Белгия “Me and my guitar”. Текста е малко популистки, но същевременно носи много меланхолия. Разказва се за дете, което тръгва да спаси умиращата ни планета само и о, изненада! – на никой не пука – нито на краля, нито на хората от парламента, нито на никой … Малка трагедия, но само на пръв поглед. Цялата история ми действа по необясним начин и ме вади от равновесие, което ще рече, че Финландия таз година са си свършили добре работата. Както и миналата година. 10 точки

ЛАТВИЯ. http://www.youtube.com/watch?v=1aN83DUSChM

Латвия никога не ми е правила кой знае какво впечатление с участията си в Песенния конкурс на Евровизия. Тази година обаче латвийската песен беше първата и като че единствената, която ми се заби в главата и си помислих: „Ето това може да спечели.”. Според букмейкърите Латвия е нашия пряк конкурент тази година за класиране на финала от втория полуфинал. Но има голяма вероятност ни ние, ни те да стигнем заветния финал. Както и за тях, така и за нас обаче чета все по-често коментари под разни предварителни подреждания. Хората питат как така България и Латвия не попадат в сметките за финал.. Е, то, както знаем, мило другарче, няма кой знае каква справедливост на Евровизия… Но да се върнем на песента – сега като я слушам пак си давам сметка, че не мога да й намеря кусур. Мелодията е съвременна, звученето е яко и добре намерено, вокалът е добър, макар и недокрай шлифован (но младежа е все още ученик(!)), текста е малко клише, но не ме дразни. Като цяло “Angel in disguise” ми стои завършена, класически добра евровизийска песен – ритмична, лековата, запомняща се от първо прослушване и изпята добре. Аз лично, мило другарче, не бих имал нищо против Евровизия 2011 да бъде в Рига. 10 точки




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bezdelnik
Категория: Други
Прочетен: 225398
Постинги: 101
Коментари: 453
Гласове: 375
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031