Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2010 15:14 - ЕВРОВИЗИЯ 2010. КОЙ ИМА РЕАЛЕН ШАНС ДА СПЕЧЕЛИ. ШВЕЦИЯ
Автор: bezdelnik Категория: Музика   
Прочетен: 1036 Коментари: 2 Гласове:
0



http://www.youtube.com/watch?v=5P1neQKN-1k&feature=related

Когато в едно изречение има Евровизия и Швеция, обикновено има и трета дума-АББА. Не знам за теб, ама си мисля, че единствено АББА успяха да се възползват от Песенния конкурс, за да се изстрелят във висините на европейската и световна музикална сцена. Винаги, когато чуя шведската песен за Евровизия не мога да се отърся от чувството, че е правена с идеята Швеция да не се излага, защото е успяла вече. Аз не си спомням да са се излагали – напротив. Последните години песните има бяха повече от добри, по-често евро-поп, който си е привилегия, очевидно, на северните страни.

Тази година песента им ме изненада приятно. Балада с много хубав рефрен, но което е още по-хубаво, с хубава шведка с най-интересния глас от певците тази година. Много приятна бленда на гласа, много хубаво вокално изпълнение на живо. Мисля си, че този път Швеция няма да има нужда от жури, за да се добре до финала. Мисля също, че песента е 100 пъти по-добра от тая безидейна глупост на Азербайджан и 1000 пъти по-добра от израелското недоразумение, което е, едва ли не, с най-висок коефициент за победа според букмейкърите, след Германия.

Швеция пак показа, че го може и без АББА. И съвсем скоро Европа ще използва сцената в Стокхолм за най-голямото си ежегодно музикално събитие – Песенния конкурс на Евровизия.

12 точки от мен. И не ми се прави, че ти би дал/а по-малко :Р



Тагове:   Швеция,   шанс,   Евровизия,


Гласувай:
0



1. анонимен - Не точно 12, но...
18.04.2010 20:05
... това е първата шведска песен от 1990-а насам, която ми харесва. :) Най-после да пратят нещо различно от шлагер (мразя шлагери).
Аз също мисля, че ще има успех, но за съжаление повечето съвсем не мислят така. Ако си гледал шведския избор - Анна спечели заради зрителския вот, журитата бяха посочили друга песен. Тази година имаха и 6 групи международни журита от други държави, които я оставиха чак на 6-о място в тяхната селекция. Така че има нещо, което не им допада явно...
цитирай
2. bezdelnik - WOW
19.04.2010 13:08
НЕ съм гледал селекцията им, но знам, че е цял фестивал с жури и прочие. Ами какво да се прави...аз се надявам все пак хората да се заслушат. Иначе съм съгласен за типичното шведско звучене за Евровизия - то им се очертава като запазена марка :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezdelnik
Категория: Други
Прочетен: 225595
Постинги: 101
Коментари: 453
Гласове: 375
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930